Zadarska regija sve važnija MICE i eno-gastro destinacija
- Irena Lučić
- 22. ruj
- 2 min čitanja

U zagrebačkom hotelu Hilton Garden Inn održana je prezentacija turističke i eno-gastro ponude Zadarske regije, u organizaciji Turističke zajednice Zadarske županije na čelu s direktorom Hrvojem Anićem. Cilj događanja bio je jačanje međusektorske povezanosti, promocija regije te stvaranje temelja za daljnji razvoj MICE segmenta i eno-gastro turizma.

Autohtona enogastronomija
Zadarska regija posljednjih godina sve snažnije gradi svoj identitet kao eno-gastro destinacija. Vinogradarstvo i maslinarstvo u županiji imaju dugu tradiciju, a istodobno se razvija moderna gastronomska scena koja kombinira lokalne namirnice i suvremene trendove.
Rast broja posjetitelja i sve veća prepoznatljivost manifestacija, među kojima se ističe Zadar Wine Festival, potvrđuju da regija postaje važan faktor na eno-gastro karti Hrvatske. Poseban naglasak stavlja se na promociju autohtonih sorti vina, maslinovog ulja, paškog sira i morskih delicija, što čini okosnicu premium turističke ponude.

Vino u fokusu
Značajan dio zagrebačkog predstavljanja bila je vinska prezentacija praćena sljedovima hrane. Pod stručnim vodstvom sommeliera Ivana Stiblika, posjetitelji su imali priliku kušati vina iz različitih dijelova Zadarske županije, među kojima su se istaknule autohtone sorte poput maraštine i svrdlovine, ali i međunarodne sorte koje su u zadarskom terroiru pronašle svoj karakterističan izraz.
Uz vina su poslužena jela pripremljena od lokalnih namirnica u izvedbi chefa Tomislava Karamarka i Brune Kalmete, čime je dodatno naglašena povezanost vina i gastronomije. Događaj je uključivao i radionicu posvećenu zadarskim vinima, kao i pregled aktualnih trendova i rezultata koje regija postiže na tržištu.

Perspektiva za MICE i eno-gastro turizam
Organizatori ističu kako je prezentacija uspjela okupiti predstavnike različitih sektora – od vinara i ugostitelja do agencija za događanja i turističkih profesionalaca – te time ostvarila jedan od ključnih ciljeva: stvaranje prostora za nove suradnje i zajedničke projekte.
„Ovaj susret dodatna je afirmacija Zadarske regije, ali i prilika za promociju proizvoda i proizvođača. Vjerujemo da će doprinos sudionika biti značajan u daljnjem razvoju i prepoznatljivosti destinacije“, poručuju iz TZ Zadarske županije.

Zagrebačka prezentacija pokazala je kako Zadarska regija sustavno gradi poziciju na hrvatskoj eno-gastro i MICE sceni. S bogatom tradicijom, rastućim brojem kvalitetnih vinara i manifestacijama poput Zadar Wine Festivala, regija ima sve preduvjete da postane nezaobilazna destinacija za ljubitelje vina, hrane i poslovnih događanja. Uz slogan – Reci DA svemu - poziv na posjet Zadarskoj županiji upućen je svima koji žele doživjeti autentičnu kombinaciju gastronomije, vina, kulture i prirodnih ljepota.

---
Tekst: Irena Lučić, diWine Travel&Taste
Foto: TZZŽ
Komentari